Gezocht: Een Thuis voor Serayah (2015)

Alternatieve titel: Wanted: A New Home for Serayah

1 stem

Nederland
Documentaire

geregisseerd door Xander de Boer

Het ging écht niet langer bij Serayah thuis. Haar vader kon de opvoeding niet aan en er was veel ruzie, helemaal sinds het overlijden van haar moeder. Serayah moest het huis uit en nu zit ze in een pleeggezin, maar daar mag ze niet blijven wonen. De rechter die over haar situatie moet beslissen bemoeit zich met heel veel dingen en dat is lastig voor Serayah.