• 8.985.334 stemmen

Into the Night (2020-2021)

Sciencefiction / Thriller | 2 seizoenen

Genre: Sciencefiction / Thriller

Oorsprong: België

Ontwikkeld door: Jason George

Met onder meer: Pauline Etienne, Laurent Capelluto en Nabil Mallat

Oorspronkelijke taal: Frans

Release datum: vrijdag 1 mei 2020

Plot Into the Night

De zon doodt op onverklaarbare wijze alles wat op zijn pad komt. Een nachtvlucht vanuit Brussel zet koers naar het westen, de donkere nacht in, om zo aan de dodelijke zon te ontsnappen. Aan boord: een stel ‘gelukkige’ passagiers en hun bemanning, van diverse nationaliteiten, rijk en arm, jong en oud, civiel en militair. Eén ding hebben ze met elkaar gemeen: de wil om de zon - en elkaar - te overleven. Op eender welke manier.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Meningen over Into the Night

mark080959

zondag 1 augustus 2021
Into the Night seizoen 1 Over het geheel... Verhaal is eerder gebruikt, maar deze verfilming is superbe. Met name de uitrol van de verschillende karikaturen is ongekend goed. Vooral de Belg... Ik heb me geërgerd, gelachen, geïrriteerd aan de man, tot ik bedacht dat hij gewoon een rol speelde.... Als je dat effect nog op mij kunt hebben, ben je echt een goede acteur! Fantastisch!

zaterdag 18 april 2020
Into the Night seizoen 1 Dit kán heel spannend en tof worden. Creatief concept. Al kan het ook een gimmick snel die snel gaat vervelen. Ben benieuwd.

zondag 12 september 2021
Into the Night seizoen 2 Ik vind er weinig meer aan. Het eerste seizoen mocht dan wel een rommelig script hebben en het acteerwerk liet veel te wensen over, maar het centrale uitgangspunt (wegvliegen voor zonsopkomst) was in elk geval solide. Nu gedoe rond een bunker en een blik aan oninteressante bijrollen.