The Reckoning (2020)

Verenigd Koninkrijk
Horror / Historisch

geregisseerd door Neil Marshall
met Charlotte Kirk, Joe Anderson en Steven Waddington

Tegen de achtergrond van de pestepidemie rouwt Grace Haverstock om het overlijden van haar echtgenoot Joseph. Wanneer haar landheer Pendleton toenadering tot haar zoekt, weigert ze. Dit komt haar duur te staan wanneer ze door hem valselijk beschuldigd wordt van hekserij. Ze belandt onschuldig in de gevangenis en moet fysieke beproevingen doorstaan.