No Time to Die (2021)

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Actie / Avontuur

geregisseerd door Cary Joji Fukunaga
met Daniel Craig, Rami Malek en Léa Seydoux

In 'No Time to Die' heeft James Bond zijn turbulente leven als geheim agent achter zich gelaten en leidt hij een rustig bestaan op Jamaica. Zijn rust is echter van korte duur wanneer zijn oude vriend Felix Leiter van de CIA opduikt met de vraag naar hulp. Het brengt hem op het spoor van een mysterieuze schurk gewapend met gevaarlijke nieuwe technologie.

• Vanaf 1 april 2021 in de bioscoop

avatar van Redlop
Ajax&Litmanen1 schreef:

Ja, Netflix zou gek zijn. Hele wereld naar de bios en zij de restjes voor een fortuin.

Dat is wel zo ja, maar toch bereikt Netflix dan de miljoenen voor wie de bioscoop geen optie was.

Apple tv zou echt waardeloos zijn.
Weer een extra abonement en extra kosten.

avatar van Graaf Machine
Als ie op streaming komt, komt ie vanzelf wel op popcorn.

Popcorn is verboden !.
Denk eerder direct to bluray

avatar van Arri
^ Bluray? Wie koopt dat nog?

avatar van Ajax&Litmanen1
Arri schreef:
^ Bluray? Wie koopt dat nog?

Ik heb alle Bonds in mijn kast op Bluray en daar komt deze zeker bij.