Ghana for You (2018)

Ghana / België
Documentaire

geregisseerd door Adams Mensah
met Adams Mensah, Evon Adjei en Thijs Paijmans

Filmmaker en acteur Adams Mensah keert terug naar Ghana, het land waar hij geboren is en waar hij de helft van zijn leven heeft doorgebracht. Samen met Belgische en Ghanese vrienden reist hij door Ghana en peilt hij de mogelijke motivatie van Ghanezen om vandaag de dag hun land te verlaten. Wat missen ze in Ghana en zijn ze op de hoogte van de persoonlijke en sociale gevolgen van migratie? Een rondreis door zijn moederland op zoek naar mogelijke antwoorden.