Luton (2013)

1 stem

Griekenland / Duitsland

geregisseerd door Michalis Konstantatos
met Nicholas Vlachakis, Eleftheria Komi en Christos Sapount

Jimmy is een rijke middelbare scholier van ongeveer 17 jaar oud. Mary is advocaat-stagiaire in haar dertiger jaren. Makis is een vijftigjarige familieman en eigenaar van een minimarkt. Het zijn drie heel verschillende mensen qua persoonlijkheid en hun dagelijks leven. In het kader van hun conventionele leven waarin ze onder druk gezet worden, vinden deze mensen, wanneer alles zo stil en verwacht lijkt, hun eigen uitweg.