Feng Kuang De Wai Xing Ren (2019)

Alternatieve titels: Crazy Alien | 疯狂的外星人

1 stem

China
Komedie / Sciencefiction

geregisseerd door Hao Ning
met Matthew Morrison, Tom Pelphrey en Daniel Hugh Kelly

Wanneer een buitenaards wezen op de aarde neerstort, verwondt het per ongeluk een aap. De eigenaar van de aap heeft het dier getraind om een bijzondere act op te voeren. Na de verwonding van de aap weet hij zich geen raad meer. Hij wil de act door laten gaan en begint het buitenaardse wezen te trainen.