Mucize 2: Ask (2019)

1 stem

Turkije

geregisseerd door Mahsun Kirmizigül
met Mert Turak, Fikret Kuskan en Erdal Özyagcilar

Aziz is een gehandicapte man die zich in een gearrangeerd huwelijk bevindt met Mizgin, het mooiste meisje uit de omgeving. Wanneer ze elkaar voor de eerste keer ontmoeten tijdens hun bruiloft, is Mizgin in shock. Toch besluit ze met hem te trouwen. De dorpsgenoten zijn het niet met het huwelijk eens en maken Aziz het leven zuur. Mizgin schakelt de hulp in van Mahir, de voormalige leraar van Aziz.