Tales from the Lodge (2019)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Horror

geregisseerd door Abigail Blackmore
met Mackenzie Crook, Dustin Demri-Burns en Laura Fraser

Vijf oude universiteitsvrienden, die intussen de 40 naderen, ontmoeten elkaar voor een weekend om de as uit te strooien van hun vriend Jonesy, die drie jaar eerder zelfmoord pleegde. Ze vertellen elkaar verhalen over moorden, geesten en zombies, maar gedurende de nacht worden de vrienden zich bewust van een nieuwe horror. Een gruwelijke nachtmerrie waarin ze zelf de hoofdrol spelen.

avatar van Hollywood007
Zeer leuke horror comedy. De kleine tussenverhalen zijn best leuk maar helaas nooit goed uitgewerkt. Het hoofdverhaal is wel zeer leuk. Leuke karakters en de humorstijl beviel me zeer goed. De twist in het verhaal was ook zeer tof. Enkel jammer dat er niet meer gebeurt. Deze gaat er toch zeker eentje zijn die ik nog opnieuw ga willen bekijken.