The Sound of Silence (2019)

geregisseerd door Michael Tyburski
met Peter Sarsgaard, Rashida Jones en Austin Pendleton

Peter, een autodidactische wetenschapper, werkt in New York als een 'huisstemmer' - een uniek, hoogst gespecialiseerd beroep dat hij heeft uitgevonden. Zijn klanten benaderen hem met problemen zoals depressie, angst of vermoeidheid. Na een uitgebreide analyse van de akoestische eigenschappen van hun huizen, identificeert hij een bepaalde sonische combinatie - een radiator gemengd met een keukenapparaat bijvoorbeeld - die hun stemming verandert. Ondanks enig scepticisme zien zijn cliënten resultaten.