Un Bébé pour Noël (2018)

Frankrijk
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Eric Summer
met Laëtitia Milot, Bartholomew Boutellis en Alexis Loret

Noémie komt op een dag bijzonder ongelukkig ten val, en belandt bewusteloos in het ziekenhuis. Pas zes maanden later ontwaakt ze uit haar coma... en ontdekt ze tot haar grote ontsteltenis dat ze zwanger is. Bijkomend probleem: de week voor haar ongeval, had Noémie nog een zware ruzie met haar verloofde Olivier, en zocht ze vervolgens troost in de armen van haar ex Yann. Ze weet dus niet wie van hen twee de vader van haar ongeboren kind is. De twee mannen, die allebei nog steeds dolverliefd zijn op haar, stellen zich galant op, en zijn bereid om Noémie te laten kiezen met wie ze haar kindje wil opvoeden. Een keuze die haar bepaald zwaar valt.