Terrortory (2016)

Horror

geregisseerd door Dan Doran, Kevin Kangas en Mark Wenger
met Johnny Alonso, Maddie Howard en Nadia White

Een horror omnibusfilm met vijf verhalen. In "Siren" komt een jager in een bos een vreemde vrouw tegen die bijna geen kleding aan heeft. "The Prowler" gaat over enkele mensen die bezig zijn met het maken van een slechte slasher-film. "Smiling Jack" vertelt het verhaal van een koppel dat geterroriseerd wordt door een moordenaar met een pompoenmasker. "Drone Collector" gaat over enkele wandelaars die tot de ontdekking komen dat ze bekeken worden door een drone. In "Midnight Clown" is een groepje personen bezig met het maken van een horrorfilm.

avatar van Rickyman
Een film met vijf horrorverhaaltjes, maar helaas erg amateuristisch uitgewerkt.
Soms wel vermakelijk en sfeervol, waarbij de laatste nog wel aardig was.

avatar van Noodless
Na het vreselijk horrorwerkje Scary Story Slumber Party (2017) toch maar weer eens gewaagd aan een horror omnibusfilm, dit keer met slechts vijf verhalen. En misschien ook positief want 12 filmpjes zoals bij SSSP was te veel van het goede, zeker als er geen enkele de moeite is. Hier is het ook niet veel soeps, maar in ieder geval iets interessanter en beter gebracht.
Het filmpje rond de twee hoofdpersonen ( Gotz ) is misschien nog wel het leukste. De man vertelt aan zijn vriendin vijf verhalen. De rode draad is op stap in het bos. Siren en The Prowler waren vreselijk. Smiling Jack had wel iets. The Drone Collector was wel geinig gevonden, maar wat flauwtjes uitgewerkt en The Midnight Clown bracht eigenlijk te weinig. Dit concept rond verschillende verhalen met een rode draad heeft voor mij tot nu toe maar weinig goede films opgeleverd.