Fabiana (2018)

Brazilië
Documentaire

geregisseerd door Brunna Laboissière
met Fabiana Camila Ferreira

Fabiana is een doorgewinterde vrachtwagenchauffeur die al dertig jaar naar volle tevredenheid de uitgestrekte wegen van Brazilië overmeestert. Dat ze transgender is, lijkt weinig uit te maken voor haar nomadische leven. Ze kan in de vele plaatsen die ze doorkruist, aanschuiven bij verschillende dames en tussen de heren "on the road" voelt ze zich als een vis in het water. Nu haar pensioen nadert, beseft Fabiana dat haar leven drastisch zal veranderen. Haar huis, waar ze met haar vriendin woont als ze niet op de weg is, zal haar nieuwe wereld worden.