A Midnight Kiss (2018)

Romantiek

geregisseerd door J.B. Sugar
met Carlos PenaVega, Adelaide Kane en Pauline Egan

Mia Pearson en haar familie verdienen hun brood met het plannen van feesten. Ze krijgen hun grootste opdracht ooit aangeboden: het plannen van de nieuwjaarsavond van technisch ondernemer Kate Clark. Mia en haar familie hebben slechts één week om alles te regelen. De problemen beginnen wanneer de broer van Mia een been breekt en haar ouders op vakantie gaan. Mia besluit de hulp in te schakelen van David Campos, een oude schoolvriend van haar broer.