F20 (2018)

Kroatië
Thriller / Horror

geregisseerd door Arsen A. Ostojic
met Filip Mayer, Romina Tonkovic en Mladen Vulic

De jonge Martina, die in de zomer in de stad blijft, moet noodgedwongen in de pizzeria van haar vader werken. Ze droomt er echter van naar de vakantieregio Zrce te gaan, net als haar beste vriendin, maar haar vader verbiedt dit. Ze sluit vriendschap met Filip, die het grootste deel van zijn tijd thuis doorbrengt met het spelen van videogames en het bestellen van pizza's. Als ze hem weet te overtuigen geld te stelen van haar vader om toch op vakantie te gaan, loopt alles uit de hand.