Spycies (2019)

China / Frankrijk
Animatie / Actie

geregisseerd door Guillaume Ivernel
met de stemmen van Monsieur Poulpe en Davy Mourier

Vladimir, een zeer bekwame maar ongehoorzame geheimagent, moet op een offshore-platform een uiterst geheim materiaal bewaken. Hij is genoodzaakt om samen te werken met Hector, een mislukte agent. Deze laatste zijn enige wens is videogames te spelen en soapseries te kijken. Na een inbraak op het platform komt dit ongewone team in een gek onderzoek terecht in een nog gekker ziekenhuis. Daar moeten ze het gestolen geheime materiaal zoeken en ontdekken ze de waarheid over een klimaatverandering die soorten bedreigt die op het punt staan uit te sterven.

Teaser