Wheely (2018)

Maleisië / Maldiven / Brunei / Djibouti
Animatie / Komedie

geregisseerd door Yusry Abd Halim
met de stemmen van Ogie Banks, Gavin Yap en Brock Powell

Na een ernstig ongeluk wordt Wheely gedegradeerd van een rookie-racer naar een taxichauffeur in het centrum met een berg schulden en een gebroken ego. De oorzaak van het ongeluk is niemand anders dan Putt Putt, een fan die hij tot zijn beste vrienden rekende. Dan ontmoet hij Bella, een supermodel uit de hogere regionen van de samenleving. Maar net voordat hij de kans krijgt om haar beter te leren kennen, duikt haar vriend Ben op. En dat is nog niet alles.