Undercover in the Alt-Right (2018)

Zweden
Documentaire

geregisseerd door Patrik Hermansson
met Jeremy Bedford-Turner, Patrik Hermansson en Greg Johnson

De Zweed Patrick Hermansson gaat een jaar lang undercover bij blanke nationalisten in Groot-Brittannië en de Verenigde Staten. Langzaam komt hij bij de binnenste cirkel van een nieuwe rechtse beweging, die vanuit de marginaliteit zijn weg zoekt naar de mainstream. Gesterkt door de verkiezing van Trump en met het internet als wapen doen ze er alles aan om hun extreme meningen te normaliseren. En verheugen ze zich op de revolutie.