Posledice (2018)

Alternatieve titel: Consequences

Slovenië / Oostenrijk

geregisseerd door Darko Stante
met Matej Zemljic, Timon Sturbej en Gasper Markun

Andrej is een gewelddadige jongeman vol woede die naar een jeugdinrichting gestuurd wordt. Tussen al het jong geweld vindt Andrej een vriend in Zeljko, de agressieve leider van een bende. Andrej komt in een neerwaartse spiraal van seks, drugs en geweld terecht waar hij achter zijn ruwe façade een fragiel geheim moet bewaren. Zeljko komt dit geheim echter te weten en poogt hieruit zijn voordeel te halen.