Goodachari (2018)

India
Thriller / Actie

geregisseerd door Sashi Kiran Tikka
met Adivi Sesh, Sobhita Dhulipala en Madhu Shalini

In de jaren 90 is door een terroristische aanval geheime informatie op straat belandt, waarna de betreffende inlichtingendienst is opgeheven. De Indische overheid besluit de dienst weer te activeren na een nieuwe aanval. Arjun Kumar is één van de nieuwe rekruten. Hij boekt goede resultaten en heeft alles in zich om een topspion te worden, maar dan wordt hij valselijk beschuldigd van verraad. Arjun wordt gedwongen om zelf op zoek te gaan naar de waarheid.