Sanz: Lo Que Fui es lo Que Soy (2018)

Alternatieve titels: Alejandro Sanz: What I Was Is What I Am | Sanz

Spanje
Documentaire / Muziek

geregisseerd door Gervasio Iglesias en Alexis Morante
met Miguel Ángel Arenas, Miguel Bosé en Antonio Carmona

Een terugblik op het leven en de carrière van de met een Grammy bekroonde Spaanse muzikant Alejandro Sanz. Hij was een van de meest belangrijke Latino zangers aller tijden. Na een carrière van meer dan twintig jaar had hij 25 miljoen albums verkocht. Zijn filantropisch werk en zijn artistieke productie hebben hem allerlei prijzen opgeleverd.