Supermarsu (2018)

Finland
Familie / Fantasy

geregisseerd door Joona Tena
met Ella Jäppinen, Viljami Lahti en Essi Hellén

Emilia is een kind van gescheiden ouders dat in Helsinki woont. Haar leven is doodgewoon; ze gaat naar school, verblijft af en toe bij haar vader en dan weer bij haar moeder. Op een dag wordt ze gebeten door haar cavia, waarna ze ineens kan veranderen in een wollige superheld, die kan vliegen en problemen oplossen. De haringen in de Finse Golf schreeuwen om hulp, omdat hun wateren vergiftigd worden. Emilia gaat ze helpen.