Mad Mom (2019)

Canada
Thriller

geregisseerd door Jean-François Rivard
met Romy Rosemont, Kari Matchett en Victoria Diamond

Amber Vickers gaat binnenkort trouwen met haar geliefde Luke en kijkt erg uit naar hun trouwerij. Ze heeft een paar mislukte relaties achter de rug en begon te denken dat ze zelf iets niet goed deed. Jill, de moeder van Luke en tevens de beste vriendin van Amber, ziet in Amber de perfecte dochter die ze zelf nooit gehad heeft. De problemen beginnen wanneer Sharon, de moeder van Amber, arriveert voor een bezoek. Zij blijkt precies het tegenovergestelde van Jill te zijn. Wat begon als een leuke eerste ontmoeting tussen schoonfamilie, verandert in een weekend vol ellende.