Death of a Nation (2018)

Documentaire / Historisch

geregisseerd door Dinesh D'Souza en Bruce Schooley
met Dinesh D'Souza, Karel Dobrý en James McVan

Snds 1860 hebben de Democraten niet zo fanatiek geweigerd om het resultaat van een vrije verkiezing te aanvaarden. Dat jaar was hun mikpunt Lincoln. Ze ontketenden een oorlog om hem te verslaan. Nu is het doelwit van de Democraten president Trump en zijn aanhangers. Links noemt ze racisten en fascisten. De documentaire gebruikt historische fragmenten en onderzoekt het fascisme en de blanke suprematie.