Murdered at 17 (2018)

Canada

geregisseerd door Curtis Crawford
met Susan Walters, Cristine Prosperi en Blake Burt

De populaire 17-jarige Brooke Emerson wordt bewonderd door al haar klasgenoten en zelfs door enkele van haar beste vrienden. Brooke, die alles lijkt te hebben, voelt zich echter erg verloren. Een jaar geleden liep ze een hoofdwond op en sindsdien heeft ze soms last van oncontroleerbare woede-uitbarstingen. Op een dag ontmoet Brooke de aantrekkelijke jongeman Jake. Hij geeft Brooke het gevoel dat hij haar begrijpt en accepteert haar zoals ze is. Na een tijdje slaat de vonk tussen Brooke en Jake over. De problemen beginnen wanneer de beste vriendin van Brooke dood aangetroffen wordt.