My Friend Larry Gus (2016)

Griekenland
Biografie / Documentaire
87 minuten / 73 minuten (MUBI)

geregisseerd door Vasilis Katsoupis

In mei 2010 krijgt Pananagiotis, een student en een ambitieuze muzikant, de kans om een album op te nemen voor een Amerikaans label. Hij laat zijn studie in Spanje vallen en keert terug naar Griekenland om muziek te maken onder het pseudoniem Larry Gus. Jaren later besluit zijn goede vriend Vasilis Katsoupis om een film over hem te maken. Vasilis Katsoupis’ documentaire legt de ondeugende en multi-getalenteerde producer vast tijdens zijn werk en vrije tijd.