• 8.985.266 stemmen

Ontwikkeld door: Bryan Elsley

Met: Simona Brown, Matthew Beard en Tallulah Haddon

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten

Datum van release: maandag 2 april 2018

Eerst uitgezonden op: Channel 4 (Verenigd Koninkrijk)

• Netflix Bekijk miniserie via Netflix

Plot Kiss Me First

Leila is een eenzame tiener die na de dood van haar moeder verslaafd is geraakt aan een virtualrealityspel genaamd Azaza. Hier maakt ze contact met Tess, een coole en zelfverzekerde partygirl met een duister geheim. Wanneer Tess verdwijnt neemt Leila de identiteit van haar vriend aan om het mysterie achter haar verdwijning te ontrafelen. Ze komt terecht in een duistere wereld vol geheimen en mysteries.

1. 1. She Did Something

2 april 2018 (46 minuten)

Na de dood van haar moeder is Leila eenzaam en verloren en stort ze zich in de virtuele wereld Azana, waar ze een geheim domein ontdekt dat wordt gerund door outsiders.

2. 2. Make It Stop

9 april 2018 (47 minuten)

Terwijl Leila haar nieuwe vriendschap met Tess verkent en meer tijd doorbrengt in Red Pill, wordt ze geplaagd door verontrustende vragen over Calumny.

3. 3. Off the Rails

16 april 2018 (46 minuten)

Uit angst dat Denier mogelijk het volgende doelwit van Adrian is, belooft Leila hem te redden. Tess moet nog echter eerst nog worden overtuigd.

4. 4. Friends Let Us Down

23 april 2018 (46 minuten)

Leila voelt zich verantwoordelijk voor de veiligheid van Tess en realiseert zich dat Adrian een spelletje speelt. Door het sluiten van Red Pill weet Adrian twijfel over Leila te zaaien.

5. 5. The Witch Is Coming

30 april 2018 (47 minuten)

Tess komt aan bij een mysterieus landhuis, waar ze een andere lid van Red Pill ontmoet. Leila's reis met Kyle neemt een verontrustende wending.

6. 6. You Can Never Go Home

7 mei 2018 (47 minuten)

Adrian speelt een spel met zijn nieuwe gevangene, twee vrienden gaan samen op een reddingsmissie en de Azana-directie probeert de schade van het schandaal te beperken.

Leila / Shadowfax

Tess / Mania

Force / Kyle

Leila / Shadowfax (voice)

Leuke trailer, doet mij denken aan Ready Player One en het bijbehorende boek. Ik ben benieuwd naar de eerste reacties.