Swimming with Men (2018)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Drama

geregisseerd door Oliver Parker
met Rob Brydon, Adeel Akhtar en Jim Carter

Accountant Eric wordt geconfronteerd met een midlifecrisis. Hij besluit zich aan te sluiten bij een mannelijke groep van synchroonzwemmers en ontdekt dat het maken van patronen in een zwembad hem tenminste een paar uur rust kan geven in zijn werk en huwelijk. Nadat ze eerst hun persoonlijke leven voor zich hielden, beginnen het matige team en de coach Susan langzaam hun innerlijke levens te openbaren. Maar kunnen ze hun routines, om nog maar te zwijgen van hun levens, synchroniseren terwijl ze beginnen aan een onwaarschijnlijke reis naar Milaan om deel te nemen aan het Wereldkampioenschap?

Remake van Allt Flyter (2008) ??