Du Lala Zhui Hun Ji (2015)

Alternatieve titels: Go Lala Go 2 | 杜拉拉追婚记

1 stem

China
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Andrew Chien
met Ariel Lin, Vic Chou en Bo-Lin Chen

Na een reorganisatie maakt Lala promotie. Omdat zij en haar vriend, de fotograaf David, beiden heel erg met hun carrière bezig zijn, zit er weinig schot in hun relatie. Dan ontmoet Lala echter Stanley, de CEO van een belangrijke klant.

Routineuze romcom over een driehoeksverhouding. Het verhaal is al vele malen eerder en ook beter verteld. Voornaamste pluspunten zijn de aantrekkelijke cast en de gelikte settings. Matig.