• 8.985.838 stemmen

Genre: Drama / Thriller

Ontwikkeld door: Lennie James

Met onder meer: Lennie James, Suranne Jones en Stephen Graham

Release datum: woensdag 28 februari 2018

Eerst uitgezonden op: Sky Atlantic (Verenigd Koninkrijk)

Plot Save Me

'Save Me' is het verhaal over de onwaarschijnlijke held; Nelson Nelly Rowe, en diens zoektocht naar zijn vermiste dochter Jody. Een dochter die hij dertien jaar niet heeft gezien, meer dan de helft van haar leven. Nelly was een charmeur, opportunist, lover, vechter en leugenaar. Nu is voornamelijk een vervreemde vader die ervan beschuldigd wordt zijn eigen dochter te hebben ontvoerd, die hij nauwelijks heeft gezien. Nelly is een man die wordt geconfronteerd met een grimmige realiteit, hoe moeilijk hij het ook vindt om toe te geven, dat in het verliezen van zijn dochter hij zichzelf vindt.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Meningen over Save Me

quikfit_mm

dinsdag 12 juni 2018
Save Me seizoen 1 Alleen al leuk om te kijken voor de vreemde buurtbewoners die telkens door het beeld lopen.