Carnivore: Werewolf of London (2017)

Verenigd Koninkrijk
Horror / Thriller

geregisseerd door Simon Wells (II)
met Ben Loyd-Holmes, Atlanta Johnson en Gregory Cox

Dave en Abi zijn een koppel, maar hebben relatieproblemen. Ze besluiten een poging te doen hun relatie te redden en reizen af naar een afgelegen huisje in een bos. Dave en Abi krijgen echter al snel weer ruzie met elkaar en krijgen daarnaast ook nog eens te maken met een gevaarlijk beest dat zich in het bos verbergt. Zullen zij in leven blijven en opnieuw voor elkaar vallen?