Maktub (2017)

Israël
Komedie / Drama

geregisseerd door Oded Raz
met Guy Amir, Hanan Savyon en Gal Amitai

Steve en Chuma, twee criminelen, zijn de enige overlevenden van een terroristische aanslag in een restaurant in Jeruzalem. Ze besluiten hun wegen te veranderen en engelen van vlees en bloed te worden. Ze gaan op een reis van wensvervulling voor mensen die verzoeken op papier schrijven en tussen de heilige stenen van de Klaagmuur plaatsen.

avatar van breedbeeld
Vond hem wel grappig, vooral in het eerste deel paar keer hardop kunnen lachen. Uit eindelijk wordt het een feel good movie met grappige momenten. Best aardig om te zien.Halfje extra voor het
hardop lachen.