Aldrig Mere i Morgen (2017)

Alternatieve titel: Never Again a Tomorrow

Denemarken

geregisseerd door Erik Clausen
met Nicolas Bro, Bodil Jørgensen en Marijana Jankovic

De beroemde en ouder wordende kunstenaar Thorvald gelooft dat hij zowel onsterfelijk als onmisbaar is. Maar als zijn hart op een dag stopt, is hij niet klaar om deze wereld te verlaten. Een engel geeft hem een laatste kans om als onzichtbare en vrije ziel drie dagen te wandelen tussen zijn overlevenden. Thorvald realiseert zich snel dat de mensen niet zo reageren zoals hij had verwacht en dat zijn dood nieuwe kansen biedt voor zowel zijn zoon Vincent, zijn jonge vrouw en zijn bittere ex-vrouw.