White Boy Rick (2018)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Yann Demange
met Matthew McConaughey, Richie Merritt en Jennifer Jason Leigh

Midden jaren 80 lijden Amerikaanse steden onder de opkomst van crack en voert de overheid een 'War on Drugs'. In Detroit werkt de tiener Richard Wershe Jr., de zoon van een aan lager wal geraakte ritselaar, zich als 'White Boy' Rick op in het drugsmilieu. Hij raakt bevriend met lokale drugsbaronnen en wordt daarom, ondanks zijn jonge leeftijd, door de FBI ingeschakeld als informant.