Another Day of Life (2018)

Alternatieve titel: Jeszcze Dzień Życia

Polen / Spanje / Duitsland / België / Hongarije
Animatie / Biografie

geregisseerd door Raúl de la Fuente en Damian Nenow
met Ryszard Kapuscinski, Akie Kotabe en Wilson Benedito

Another Day of Life volgt de Poolse journalist Ryszard Kapuscinski tijdens zijn drie maand durende reis doorheen Angola in 1975. Het land is verscheurd door oorlog en na de Anjerrevolutie woedt een hevige onafhankelijkheidsstrijd los. De film annex documentaire combineert achiefbeelden met animatie.

• Vanaf 14 maart in de bioscoop