Battle Drone (2018)

Alternatieve titel: Battle of the Drones

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Mitch Gould
met Dominique Swain, Natassia Malthe en Michael Paré

Als zondebok van een vuil politiek spelletje, leeft ex-marinier Vincent Reikker al jaren ondergedoken. Samen met zijn team specialisten levert hij – vaak met tegenzin – diensten als huurling. Wanneer een smokkelopdracht hem naar een afgelegen magazijn brengt, blijkt al snel dat het om een valstrik gaat. Opgejaagd door hightech gevechtsrobotten, moet zijn team alles uit de kast halen om te overleven.