The Horror Network Vol. 1 (2015)

Alternatieve titel: The Horror Network

Horror

geregisseerd door Brian Dorton, Joseph Graham, Manuel Marín, Lee Matthews, Douglas Conner en Ignacio Martín Lerma
met Charlotte Armstrong, Nick Frangione en Jenni-Lea Finch

Een omnibusfilm met vijf horrorverhalen. In "3.00 AM" ontvangt een jonge vrouw vreemde telefoontjes in het midden van de nacht. In "Edward" ontwaakt een jonge man met bloed aan zijn handen en probeert zijn therapeut zijn zieke geest te doorgronden. Een doof meisje wordt achtervolgd in een kat-en-muisspelletje in "The Quiet". In "Merry Little Christmas" zitten een moeder en haar kind gevangen in een vicieuze cirkel van huiselijk geweld. Het laatste verhaal, "The Deviant One", gaat over een religieuze seriemoordenaar die het heeft gemunt op een tiener.