Off the Menu (2018)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Jay Silverman
met Santino Fontana, Dania Ramirez en Maria Conchita Alonso

Joel is alleen maar bezig met trainen voor een triatlon en heeft er veel plezier in. Zijn vriendin is er echter minder blij mee en neemt de benen. Samen met zijn familie runt Joel een fastfoodketen. Wanneer blijkt dat de verkoopcijfers dalen, krijgt Joel de opdracht een nieuw, succesvol gerecht te bedenken. Daarvoor begeeft hij zich naar New Mexico. Joel strandt in een klein dorpje, waar hij de alleenstaande moeder Javiera ontmoet.