Doraemon Nobita no Takarajima (2018)

Alternatieve titels: Doraemon the Movie: Nobita's Treasure Island | 映画ドラえもん のび太の宝島

Japan
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Kazuaki Imai
met de stemmen van Wasabi Mizuta, Megumi Ohara en Yumi Kakazu

Doraemon, Nobita, Shizuka, Gian en Suneo gaan op een avontuur in de Caraïbische Zee. Nobita is de kapitein van het schip en vecht met zijn vijanden aan boord. Shizuka wordt echter ontvoerd en een storm bedreigt hun reis. De avonturiers vinden dan het mysterieuze Treasure Island, maar al gauw komen ze er achter dat dit niet een normaal eiland is.