Can Feda (2018)

Turkije
Actie / Oorlog

geregisseerd door Çagatay Tosun
met Burak Özçivit, Kerem Bürsin en Melike Yalova

Het Turkse leger valt de gevaarlijkste regio van de wereld binnen, waar al zeven jaar een burgeroorlog woedt. Op dat moment weerstaat een team van zes speciaal opgeleide militairen, onder leiding van kapitein Alparslan, een grote aanval die tegen het Turkse leger is georganiseerd. Het team, dat voor zijn vaderland een gevecht voert tegen honderden terroristen, begint een verwoede overlevingsstrijd onder inhumane omstandigheden.

Ziet er uit als een fraai stukje propaganda.