Johnny 100 Pesos: Capítulo Dos (2017)

Alternatieve titels: Johnny 100 Pesos - 20 Años y un Día Después | Johnny 100 Pesos: Chapter Two | Johnny 100 Pesos: 20 Years and A Day Later

Chili
Misdaad / Drama

geregisseerd door Gustavo Graef Marino
met Armando Araiza, Valentina Vargas en Andrea Zuckermann

Twintig jaar nadat een mislukte overval in een mediacircus werd omgetoverd, komt Johnny in een voor hem onbekende wereld terecht waarin niets is wat het lijkt. Hij moet zich vanuit de onderwereld van Santiago een weg zien te banen door de wereld van de elite. Johnny komt echter voor de nodige gevaarlijke situaties te staan.