The House with a Clock in Its Walls (2018)

Fantasy / Horror

geregisseerd door Eli Roth
met Owen Vaccaro, Jack Black en Cate Blanchett

Het midden van de 20ste eeuw. Een jonge wees, Lewis Barnavelt genaamd, komt te wonen bij zijn oom Jonathan in zijn krakende oude huis. Het is echter geen gewoon huis, maar een huis waar de meubels, de glas-in-loodramen en andere aspecten ervan tot leven komen, evenals het kloppende hart dat zich in het midden bevindt en de macht heeft om de wereld te beëindigen.