Capitão Falcão (2015)

Portugal
Komedie / Actie

geregisseerd door João Leitão
met Gonçalo Waddington, David Chan Cordeiro en José Pinto

In de jaren 50, wanneer Salazar als dictator aan de macht is in Portugal, wordt kapitein Falcão gerekruteerd als de aangewezen man om het regime te verdedigen tegen het communistische gevaar. Hij wordt hierin bijgestaan Puto Perdiz, een expert in vermommingen en vechtkunsten. Samen slaan ze de handen ineen om de dader achter een serie van vreemde gebeurtenissen te ontmaskeren.