Instalatér z Tuchlovic (2016)

Alternatieve titel: The Good Plumber

1 stem

Tsjechië

geregisseerd door Tomás Vorel
met Jakub Kohák, Eva Holubová en Jan Budar

De veertigjarige Lubos Cafourek is een zonderlinge loodgieter uit Tuchlovice, vlakbij Praag. Hij is vakkundig, eerlijk en weigert nooit werk. Wel heeft hij moeite om voldoende geld te vragen voor zijn werk en voor zijn vrienden werkt hij voor niets. Wat hij verdient spendeert hij aan zwerfkatten of gokken en hij bezit geen auto of mobiele telefoon. Zijn moeder beheert zijn financiën en hij gaat met de bus of op de fiets naar zijn klanten. Met zijn liefdesleven wil het ook niet vlotten en al zijn dates zijn een fiasco.

avatar van Darbie
Innemende & sympathieke film met als voornaamste boodschap: 'maak je vooral niet druk' .

{Verdiend m. i. meer kijkers; ....... simpel te vinden op you-tube.}