Verlorene (2018)

1 stem

Duitsland

geregisseerd door Felix Hassenfratz
met Maria Dragus, Anna Bachmann en Clemens Schick

Alleen wanneer ze orgel speelt voelt Maria zich bevrijd en op haar plaats. Thuis, op het platteland, is ze verantwoordelijk voor haar jongere en rebelse zus Hannah en haar vader Johann sinds de dood van hun moeder. Maria heeft veel op te offeren om hun fragiele gezin bijeen te houden. Alles verandert wanneer de jonge Valentin haar pad kruist en beiden voor elkaar vallen. Wanneer hij haar echter beter wil leren kennen, trekt zij zich terug, bang om haar duister familiegeheim te onthullen. Hannah komt deze echter te weten en heeft zo haar eigen manier om Maria te helpen.