We Have Always Lived in the Castle (2018)

Drama / Mystery

geregisseerd door Stacie Passon
met Taissa Farmiga, Alexandra Daddario en Sebastian Stan

Merricat, Constance en hun oom Julian Blackwood leiden een rustig en geïsoleerd leven in een groots huis, afgezonderd van een nabijgelegen dorp. Zes jaar eerder heeft zich binnen de familie een tragedie voltrokken. Wanneer plotseling een verre neef arriveert die aast op het familiefortuin zorgt het ervoor dat enkele donkere geheimen aan het licht komen.