Lost Creek (2016)

1 stem

Horror / Drama

geregisseerd door Colin Adams-Toomey
met Oliver Stockman, Brynna Bartoo en Henry Stockman

De ouders van de 11-jarige Peter zijn pasgeleden gescheiden. Samen met zijn moeder verhuist hij naar een andere stad. Op een dag besluit hij de omgeving te verkennen, waardoor hij terecht komt bij "Lost Creek". Peter ontmoet er Maggie, een mysterieus meisje. Het duurt niet lang voordat de twee beste vrienden zijn. Langzaamaan begint Peter echter tot de ontdekking te komen dat er zich iets vreemds afspeelt in het stadje.