Hotel Transylvania 3: Summer Vacation (2018)

Alternatieve titels: Hotel Transsylvanië 3 | Hotel Transylvania 3

Animatie / Komedie

geregisseerd door Genndy Tartakovsky
met de stemmen van Adam Sandler, Selena Gomez en Andy Samberg

Mavis verrast Dracula met een reis voor de familie op een luxueuze cruiseschip. Zo kunnen ze er tijdens de zomer even tussenuit knijpen. Alles verloopt goed totdat Dracula verliefd wordt op Ericka, de kapitein van het schip. Hij is duidelijk niet op de hoogte dat ze een afstammeling is van zijn grote vijand Abraham Van Helsing.

• vanaf woensdag 28 november te koop op blu-ray