Live Evil (2015)

1 stem

Horror

geregisseerd door Ari Kirschenbaum
met Vladimir Kulich, Charlene Amoia en Vincent M. Ward

De bewoners van een klein dorpje vieren Halloween. Hulpsheriff Hancock onderzoekt een incident en arresteert een mysterieuze vrouw. Hij sluit de vrouw op in een cel op het politiebureau. Wat Hancock niet weet is dat er in de vrouw een bovennatuurlijke kracht huist en dat deze vrijkomt. De kracht slaat erin doden tot leven te wekken. Hancock en enkele lokale bewoners van het dorpje gaan het gevecht met de levende doden aan.

avatar van Valak
Alternatieve titel van "Grave Walkers" toegevoegd.