Destination Wedding (2017)

1 stem

Romantiek

geregisseerd door James Head
met Alexa PenaVega, Jeremy Guilbaut en Andrea Brooks

Ellie Hamilton is al lange tijd nauwkeurig bezig met het plannen van de bruiloft van haar zus. Deze zal ver van huis op een strand plaatsvinden. Wanneer alles geregeld is, en de bruiloft nadert, komen alle gasten één voor één aan op de prachtige locatie. Ellie ontmoet er Greg, haar ex-partner. Maar wanneer de bruid en de bruidegom niet opdagen, is dat het begin van een groot probleem. Het is nu aan Ellie en Greg de gasten ervan te verzekeren dat zij onderweg zijn. Ondertussen lijkt de vonk tussen Ellie en Greg opnieuw over te slaan.